Educational institution |
Квалификация |
Expiration date |
---|---|---|
КазГУ им. С.М. Кирова |
Высшее |
1984 |
Prize Name | Date of award |
Медаль "За доблестный труд" |
File name |
Headline |
Description |
---|---|---|
Fundamentals of Media Communication |
Медиакоммуникация негіздері пәні Ж. Қорғасбек |
|
Introduction in Journalism |
Программа Журналистикаға кіріспе |
|
Introduction in Journalism |
Программа Журналистикаға кіріспе |
|
Introduction in Journalism |
Программа Журналистикаға кіріспе (1) |
|
Fundamentals of Media Communication |
+метод.рек ЛАБ медиакомм негіздері |
|
Fundamentals of Media Communication |
картаУМКД |
|
Fundamentals of Media Communication |
Effective_SEO |
|
Fundamentals of Media Communication |
Медиакомм.негіздері 1-15 семинар сабақтары |
|
Fundamentals of Media Communication |
Емтихан сұрақтары |
|
Theory and practice of mass communication |
Жүсіпбек Қорғасбек программа (1) |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 14 |
|
Fundamentals of Media Communication |
Силлабус Медиакоммуникация негіздері |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek4 |
|
Media marketing |
Силлабус Медиамаркетинг |
Медиамаркетингті тауар өткізуші, медиаөнімді сатушы деп тар аяда түсінеміз. Медиамаркетинг ең алдымен тұтынушы санасына әсер етуші, идеологиялық негіз қалаушы мамандық иесі. |
Media: law and ethics |
Силлабус Медиа құқық және этика |
Медиақұқық және медиаэтика мәслелері қолданыстағы "БАҚ туралы Заң" мен жаңадан қабылданғалы жатқан "Масс-медиа туралы Заң жобасы" тұжырымдамасы негізінде оқытылады. |
Factchecking methodologies and tools |
Фактчекинг Силлабус Лекция |
Фактчекингке қатысты тақырыптар қамтылған. Лекция қазақ баспасөзіндегі тәжірибелермен ұштастырылған. Дәректерді тексерудің кәсіби қырлары сөз болған. Бұқаралық ақпарат құралдар және медиакоммуникация заманындағы фактчекинг мәселесі қаралған. |
Media marketing |
Силлабус Медиамаркетинг |
Сабақты Светлана Иванованың "Литературный маркетинг. Случай Нового Романа" атты зерттеу жұмысымен танысудан бастаймыз. Стихиялы медиамаркетингтен жоспарлы медиамаркетингке өту жолдарын қарастырамыз. Медиамаркетинг маманының шығармашылық ұжым жұмысына ықпал ету тетіктерін талдаймыз. Медиамаркетингтегі нейромаркетинг рөлін талқыға саламыз. Студент курс бойы медиамаркетинг қызметінің қыр-сырын толық біліп шығуға тиіс. |
Stabilization of social journalism |
Силлабус. Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы |
Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы тақырыбындағы лекцияларды "Масс-медиа туралы" Заңның қабылдануымен байланыстырып өткіземіз. Бұл заң қоғасдық-саяси мәселелерді әлеуметтендіруге қатысты ұстанған еліміздің жаңа бағытына сәйкес келеді. Сонымен бірге БАҚ атауының медиакоммунистика болып өзгеруінің себептерін талдап түсіндіруге тиіспіз. Мәселен, бұрын ақпарат жоғарыдан тараса, қазір төменнен тарайтын үрдіс берік қалыптасты. Бұл журналистика мамандығын әлеуметке жақындата түседі. Әлеуметтік журналистиканың тілі, мазмұны, мақсаты журналистік шеберлік ретінде оқытылады. |
Media marketing |
Медиа маркетинг бойынша лекциялар мазмұны |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген. |
Fundamentals of Media Communication |
Медиаком.негізері. Онлайн жазбаша.Қорғасбек Ж. |
|
Fundamentals of Media Communication |
Силлабус Медиакоммуникация негіздері |
Бұқаралық ақпарат құралдары Медиакоммуникацияға жатады. Журналист өз мамандығының бүгінгі замандағы ерекшелігін айқын түсінуі керек. Студент болашақта бақ құралдарында жұмыс істей ме, баспасөз хатшылығы саласын таңдай ма, әлеуметтік желіні таңдай ма? Қай салаға барса да мәтінді дұрыс жазу алдынан шығады. Сонымен бірге ақпараттық қауіпсіздіктен де хабары болғаны жөн. Біздің міндетіміз, ең бастысы студентті медиакоммуникация саласының тұлғасы етіп дайындау. |
Fundamentals of Media Communication |
2024 Медиакоммуникация негіздері силлабус |
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы заңның өзгертілуі осы аудиториядан басталғанын мақтан етеміз. Медиакоммуникация пәні біздің тұсымызда енді. Оның бастауында осы университеттің ұстаздары тұр. 2021 жылдың күзгі семестрінде Медиакоммуникация туралы лекция оқыдық. Осы лекцияның негізінде «Заты өзгерді, аты өзгере ме?» деген эссе дайындадық. Аталған эссе 2022 жылы 21 ақпанда «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланды. Онда БАҚ туралы заңның атын да, затын да өзгерту мәселесі алға тартылды. 2024 жылы 19 маусымда қоғамдық және заң шығарушы органдарда ұзақ талқылаулардан кейін Мемлекет басшысы «Масс-медиа туралы» Қазақстан Республикасының заңына қол қойды. |
Analytical Journalism |
Талдамалы жур-ка жа__а силлабус |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 6 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 7 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 8 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 10 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 5 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 2 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 11 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 1 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 3 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 4 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 9 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 12 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 13 |
|
Analytical Journalism |
Дәріс 15 |
|
Analytical Journalism |
Талдамалы жур емтихан сұрақтары |
|
Analytical Journalism |
Талдамалы жур-СӨЖ 3 курс |
|
Analytical Journalism |
ҚЕБ БРШС Талдамалы журналистика-2024 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek1 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek5 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek6 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek8 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek9 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek10 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek11 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek14 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek15 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek13 |
|
Fundamentals of Media Communication |
Пән бойынша қорытынды емтихан бағдарламасы |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek12 |
|
Fundamentals of Media Communication |
Медиакомм.негіздері 1-15 СӨЖ |
|
Media marketing |
Медиа маркетинг бойынша лекциялар мазмұны |
Он бес лекция белгіленген. Лекциялардың қысқаша мазмұны берілген. |
Stabilization of social journalism |
Авгейдің атқорасына қайта оралсақ |
Әдеби тілде түрлі шектеулер бар. Диалектілер мен жаргон сөздер, архайзмдер ұмытыла бастады. Бұл орайда медиаөнім тілдің әдеби нормасын сақтай отырып, әлеуметке жақындату туралы лекция оқылады. Батыста әдеби тіл нормасының орнына, тіл стандарты қолданылатынын ескеруіміз керек. |
Stabilization of social journalism |
ҚЕБ БРШС Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы - 2024 |
|
Analytical Journalism |
Талдамалы журналистика жаңасы |
|
Fundamentals of Media Communication |
Медиаккоммуникация негіздері-2024 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek7 |
|
Theory and practice of mass communication |
Жүсіпбек Қорғасбек программа |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek2 |
|
Fundamentals of Media Communication |
lek3 |
|
Analytical Journalism |
Аналитическая журналистика |
|
Fundamentals of Media Communication |
Медиаком негіздері |
|
Media marketing |
Медиамаркетинг пәні Ж. Қорғасбек |
|
Media: law and ethics |
Медиа құқық және этика пәні Ж. Қорғасбек |
|
Analytical Journalism |
Талдамалы журналистика-семинар сабақтарының жоспары |
|
0
documents
0